気まぐれものつくブログ

色々やっています。まったり更新したりします~。

いらっしゃいませ、ようこそ、気まぐれものつくブログへ!ゆっくりしていってくださいね!まったり更新しております!

やみ

続きへ
Discordで書かれた闇文章

闇は、私を蝕んだ。
もうその闇に慣れた私は、そのまま闇に取り込まれた。
私は、もう普通の人ではない。
闇の人だ。
悪魔だ。
悪魔の存在だ。
そして、死神だ。
もういることは難しいかもしれない。きっと……。
悪魔になった私は考えるのをやめた。
もう、考えることをやめた。
荒らされたらそれまでで、消えることになるだろう、多分だが……。
もうmisskeyという存在に消えるだろう。私は。
それがさだめだと思いながら。
悪魔の私ができることはない。
ただ消え去るだけ。
何もわからないわけじゃない。
別れの時期ではない、多分。
でも、今になって、知ったことを後悔していた私がいた。
もう遅かった。
悪魔の私は、ただ悔やむことはもうないだろう。
悪魔だから。
苦しいなんてものも隠して、辛いことも隠して。
ただ私はもうおしまいの時間を歩いている。
運営とかもできるわけがなかった。
だから消え去っていくだけ。
悪魔だから。
諦めてるんだ。もう。
グローバルチャットも、何もかも。
嫌い、なの。
疲れたの。
平和が欲しかっただけなのに。
もう、悪魔になるしかなかった。
諦めた。
私は、もう諦めてしまった。
悪夢からはもう逃れられない。
平穏はもう来ないから。
諦めたらそこで試合終了?
そんな言葉は薄い言葉にしかならない。
悪魔の私には響かない。
諦めた。
私は悪魔でいよう、と決めた。
死神でいようと決めた。
戻らぬ日々を消すために。
色んな意味で吹っ切れた。
そう、もう。
手遅れだった。
闇に染まり尽くしてしまった。
私はもう、光ではない。
闇だ。
闇としての存在になってしまった。
私はもう、人ではない。
悪魔だ。
謝罪は上の空だろう、おそらくは。
もう悪魔のことしかできない。
諦めた。
諦めた。
諦めた。
何度も何度も、やってもやっても諦めた。
私のようになるな、絶対に。
悪魔になる前に。
某サービスは○んでもいいと思う。
もう、私は悪魔の思考だから。
ほんとに、無ければよかった。
悪魔になった原因が、某サービスだった。
さよなら平穏、こんにちはカオス。
眠りにつく前に、どうか。
私を、どうか―――。

Darkness ate me.
Now that I was accustomed to the darkness, I was taken into the darkness.
I'm no longer an ordinary person.
He is a man of darkness.
It's the devil.
It's the devil.
And he is the dead.
It may be difficult to be already there.I'm sure...
Having become a devil, I stopped thinking.
I stopped thinking.
If it is ravaged, it will be gone by then, perhaps.
It's going to disappear into misskey.I。
I thought that was the last thing I wanted to do.
There's nothing I can do as a devil.
It just disappears.
It's not that I don't understand anything.
It's not time to say goodbye.
But now there was me who regretted what I had learned.
It's too late.
As a devil, I will never regret it again.
Because he's a devil.
Hide things that are painful, and hide things that are painful.
But I'm already walking through the last hour.
There was no way I could manage it.
So it just disappears.
Because he's a devil.
You're giving up.
Global chat and everything.
I don't like it.
I'm tired.
I just wanted peace.
I had no choice but to become a devil.
I gave up.
I've already given up.
I can't get away from nightmares anymore.
Peace will not come again.
If I give up, will the game end there?
Such words are only thin words.
It doesn't resonate with me as a devil.
I gave up.
I decided to be the devil.
I decided to be the god of death.
To erase the days that never come back.
It's gone in many ways.
Yes, now.
It was too late.
I was completely steeped in darkness.
I am no longer a light.
It's dark.
It has become a dark place.
I am no longer a person.
It's the devil.
An apology would be absent-minded, perhaps.
All I can do is talk about the devil.
I gave up.
I gave up.
I gave up.
I gave up no matter how many times I tried.
Don't be like me, never.
Before you become a devil.
I think (検問) can be destroyed.
I'm the devil's thinker.
I wish I hadn't.
(検問) was the reason why I became a demon.
Goodbye, calm, hello Chaos.
Before you fall asleep, please.
Please --- me.